Om efficiënt een probleem te kunnen aanmelden, vragen wij je om specifieke gegevens. Zo kunnen we effectiever voor je aan de slag. We hoeven namelijk geen tijd te besteden aan zoeken naar informatie die al bekend was. Of aan wachten op een antwoord terwijl er snel gehandeld moet worden.
Door het standaardiseren van deze meldingen zijn we beter in staat om inzicht te krijgen (en te verschaffen) over het reilen en zeilen van een project.
Voor het melden van issues op een website vragen wij je om het RFC-formaat aan te houden. Een RFC is een Request For Change.
Hier vallen zowel correcties onder als uitbreidingen op bestaande functionaliteit - tenzij de uitbreiding zo ingrijpend is dat het beter is om het als apart project te behandelen.
Zie ons RFC-formulier om te zien welke velden we van je nodig hebben.
Voor samenwerking aan een project gebruiken wij ActiveCollab.
Dit is ook de plek om issues aan te melden. Zo houden we de communicatie centraal en kunnen wij flexibel bijspringen zonder dat we alleen in e-mails kunnen terugvinden wat er is afgesproken en gebeurd.
Als er een probleem is met een urgentie van prioriteit 1, vastgesteld volgens de supportovereenkomst, is het goed om ons na digitale aanmelding van de verschijnselen ons ook op 020 – 320 7708 op de hoogte te stellen.